GARANTIE SI CONFORMITATE
Valahiatools.ro este proprietatea S.C. VALAHIA EXIM S.R.L. înregistrata la registrul comertului cu RO 5556601 si J06/239/1994, cu sediul la adresa Str. Intr. Parcalabului nr. 4, Bistrita, jud Bistrita Nasaud.
În conformitate cu Legea nr. 296/2004 privind Codul Consumului şi Legea nr. 449/2003 privind vânzarea produselor şi garanţiile asociate acestora, declarăm că produsul livrat corespunde documentaţiei de execuţie a producătorului şi/sau declaraţiei de conformitate a produsului şi suntem răspunzători pentru orice lipsă a conformităţii existentă la momentul livrării produselor.
Termenul de garanţie asigurat de către vânzător pentru un produs este de 1 an sau egal cu termenul de garanţie acordat de producatorul acelui produs, oricare dintre aceste perioade este mai lungă. Termenul de garanţie al produselor se consideră de la data menţionată în prezentul certificat precum şi în factura fiscală care atestă vânzarea.
Răspunderea vânzătorului pentru lipsa conformitaţii produselor este angajată dacă lipsa de conformitate apare într-un termen de 24 luni de la livrarea produselor, dată mentionată în prezentul certificat precum şi în factura fiscală care atestă vânzarea.
Durata medie de utilizare a produsului este de 5 ani, timp în care se asigură piese de schimb în postgaranţie.
Garanţia este valabilă doar pe teritoriul naţional cu excepţia acelor produse care beneficiază de garanţie internatională aşa cum este stabilit de producător.
CONDITII DE GARANTIE:
1. Produsele cumparate sunt insotite de instructiuni de utilizare, care trebuie citite inainte de instalarea/folosirea produsului si respectate pe toata durata de utilizare a produsului.
2 .Nu se acorda service gratuit produselor aflate in perioada de garantie in urmatoarele conditii:
- daca, desi la cumparare produsul a fost testat si s-au explicat modalitatile de functionare si utilizare, cumparatorul nu respecta aceste instructiuni de folosire, atat cele demonstrate, cat si cele scrise;
- daca defectiunile au fost provocate de cumparator prin transport, depozitare sau instalare necorespunzatoare, neglijenta in utilizare;
- daca produsul a survenit defectiuni in urma unui soc mecanic la care a fost supus de catre consummator
- daca defectiunile aparute sunt provocate de contactul cu alte corpuri ascutite sau contondente;
- daca produsul este folosit in alte scopuri decat cele pentru care a fost conceput;
- daca deteriorarile produsului au fost provocate de fenomene naturale ( trasnet, inundatie, cutremur, incendii, accidente ) sau ca urmare a deteriorarii totale sau partiale ( prin distrugere ) a mochetei;
- daca defectiunile produsului au fost cauzate de disfunctionalitati ale retelei electrice ( supra- tensiune electrica, scurt circuit in reteaua electrica, e.t.c.) cu posibila manifestare prin arderea circuitului electric al produsului.
3. Prin service in garantie se intelege testarea si remedierea fara plata a defectiunilor reclamate in perioada de garantie. Remedierea se face prin repararea sau inlocuirea in functie de optiunea consumatorului, cu exceptia situatiei in care aceasta solicitare este imposibila sau disproportionata, conform Art. 11, L449/2003. Produsul sau piesele inlocuite in perioada de garantie trec in patrimoniul producatorului/vanzatorului. Clientul nu este indreptatit sa solicite rezolutiunea contractului, daca defectiunea este minora si nu-i afecteaza functionalitatea, fapt ce ramane la evaluarea vanzatorului. In cazul in care se solicita garantia pentru un produs care nu poate fi reparat si nici schimbat cu unul identic (datorita evolutiei tehnologiei) se va putea schimba cu unul similar, firma noastra rezervandu-si dreptul de a solicita diferenta de pret daca acesta este superior. In cazul in care inlocuirea nu este posibila, se va restitui contravaloarea produsului.
4. Termenul fara plata se refera la costurile necesare aducerii produselor la conformitate, inclusive costurile postale si manopera.
5. Clientul va suporta costurile oricarei solicitari nefondate a service-lui ( folosirea sau intretinere necorespunzatoare si/sau in conditiile de la pct.2 ). Termenul de solutionare a garantiei este de la 7 pana la 15 zile din momentul cand operatorul economic a luat la cunostinta de deficientele respective. In cazul unor vicii ascunse, termenul maxim stabilit curge de la data finalizarii expertizei tehnice efectuata de un organism tehnic neutru. Constatarea defectelor, a naturii si cauzelor acestora se va face de reprezentantul furnizorului, la sediul acestuia. Datele de contact sunt cele din certificatul de garantie si conformitate.
6. Durata termenului de garantie se prelungeste cu timpul scurs de la data la care consumatorul a reclamat defectarea produsului si pana la data repunerii acestuia in stare de functionare. Prelungirea termenului de garantie se va inscrie in certificatul de garantie de catre unitatile service abilitate.
RETURNAREA PRODUSELOR
Consumatorul poate solicita returnarea produselor in urmatoarele situatii:
Produsul ce nu este conform cu specificatiile de pe site. Daca produsul comandat se dovedeste a nu fi conform cu specificatiile din oferta noastra, Consumatorul poate solicita returnarea acestuia pentru inlocuire sau rambursarea integrala a contravalorii. Daca se agreeaza inlocuirea cu un produs de o valoare mai mare, va plati diferenta, respectiv daca valoarea este mai mica.Costurile de retur si de transport pentru produsul inlocuitor, daca este cazul, sunt suportate de S.C. VALAHIA EXIM S.R.L.
Potrivit prevederilor legale în vigoare, consumatorul are dreptul să notifice în scris comerciantului că renunță la cumparare, fără penalități și fără invocarea unui motiv, în termen de 10 zile lucrătoare de la primirea produsului .
Vă rugăm să ne informaţi în cazul în care aţi efectuat un retur. Contravaloarea mărfii returnate va fi restituita în 30 de zile de la momentul primirii acestei informaţii. În cazul in care nu primim acesta informaţie banii vă vor fi returnaţi în 30 de zile din momentul preluării produselor returnate.
Vă rugăm să respectaţi termenul prevăzut pentru înapoierea mărfii.
Vă rugăm să păstraţi dovada de expediere a coletului returnat până la încheierea procesului de analizare a eventualei reclamaţii.
POLITICA DE RETURNARE A PRODUSELOR
Produsele achizitionate la distanta se pot returna conform O.G. 130/2000 in cazul in care cumparatorul este nemultumit de performantele sau calitatea produsului, sau daca constata ca produsul nu corespunde cerintelor sale. Produsele se pot returna, in termen de 10 zile lucratoare de la primire, in ambalajul original si in aceeasi stare in care au fost receptionate, fara penalitati si fara invocarea vreunui motiv. Contravaloarea produselor comandate se va returna in maxim 30 de zile calendaristice de la data denuntarii in scris a contractului de catre consumator.
PROCEDURA DE RETURNARE
In cazul in care doresti sa returnezi un produs, te rugam sa urmezi urmatorii pasi:
1. Este obligatoriu sa trimiteti produsul, impreuna cu cutia originala a acestuia, nedeteriorata, toate accesoriile primite, certificatul de garantie si o copie a facturii. Toate acestea trebuie impachetate corespunzator in alta cutie, nu in cutia produsului.
2. Dupa ce ati efectuat acesti pasi te rugam sa expediezi produsul, printr-un curier rapid agreat (Urgent Curier) adresa Str. Infratirii nr 11A, Bistrita, jud Bistrita Nasaud, precizand pe colet "Returnare produs". Clientul este responsabil de impachetarea produsului si a documentelor necesare pentru expediere.
4. Cheltuielile de restituire sunt suportate conform legii de catre client. In cazul in care expediezi coletul cu plata la destinatie, vom fi nevoiti sa facturam contravaloarea transportului plus costul kilometrilor aditionali daca este cazul.